Palvelun esittely

Etusivu » Palvelun esittely

Jaa sivu:

Pro Työturva -palvelun koulutusrekisteri on varsin pelkistetty, tehokas ja helppo käyttää. Siinä on loogiset ja näppärät toiminnot, joilla avulla pystyy tekemään mm. seuraavia asioita:

• luoda rekisteriin uuden henkilön (esimies voi lisätä uuden työntekijän pätevyydet)
  • katsella listausta korteittain/koulutuksittain tai henkilöittäin
  • hakea koulutuksia tai henkilöitä hakusanoilla tai vanhenemisajoilla
  • lisätä henkilö yksittäiseen korttiin tai koulutukseen
  • lisätä henkilölle kortti tai koulutus
  • hakea kaikki 6 kuukauden tai 3 kuukauden sisällä vanhenevat kortit tai koulutukset, jotta voidaan valmistautua rauhassa ja kustannustehokkaasti niiden uusimiseen
  • luoda PDF-dokumentti, johon on listattu kaikki suoritukset korteittain/koulutuksittain tai henkilöittäin voimassaoloaikoineen

Pro Työturva -palvelun hallintatyökaluissa pääkäyttäjä voi luoda, poistaa ja päivittää koulutuksia ja kortteja. Järjestelmään on syötetty valmiiksi noin 40 yleisesti käytössä olevaa ns. Työelämän lupakorttia. Kaikille korteille, koulutuksille, luville ja pätevyyksille voidaan määritellä samalla niiden voimassaolon mukainen hälytys halutulla varoajalla ja sähköpostin avulla lähetettävien hälytysten vastaanottajat.

Mukautuva käyttöliittymä

Pääkäyttäjä voi valita valmiista korteista (n. 40 kpl) järjestelmässä näytettävät kortit käytettävyyden parantamiseksi.

Koulutusten lisääminen

Koulutusten lisääminen, nimeäminen ja vapaamuotoinen kuvaus antavat pääkäyttäjälle mahdollisuuden lisätä koulutusrekisteriin joustavasti omia sisäisesti sovittuja, päämiesten vaatimia, epävirallisia tai virallisia kursseja tai koulutuksia.

Koulutusten ja korttien hallinta

Tässä kuvakaappaus hallinnan kautta määritellyistä koulutuksista ja korteista. Koulutusrekisteri on olennainen osa kaikkia kolmea Pro-pilvipalvelua. Organisaation on helppo tarkistaa yhdellä silmäyksellä yksittäisen työntekijän suoritukset. Katselijana voi olla työsuojelupäällikkö, henkilöstöpäällikkö tai tietosuojavastaava, vastuualueesta riippuen.